Rabu, 14 Mac 2012

Al-Quran Digital Read Pen 2012


Hari ini aku ada dapat satu email daripada salah seorang Usahawan Internet yang berjaya pada masa kini iaitu Tuan Jamaluddin Bahari.. Beliau ada memperkenalkan satu produk digital yang sekarang ni memang tengah hangat di pasaran.. Produk tersebut ialah Al-Quran Digital Read Pen 2012.. Baru sekejap tadi aku melawat web page beliau dan menonton sedikit video berkaitan dengan produk tersebut.. Wow tak sangkalah memang sangat menarik.. Teringin pulak nak dapatkan satu.. Apa yang menariknya pasal produk ini ialah ianya sangat mudah digunakan tak kira samada kanak-kanak mahupun orang dewasa.. Boleh guna sebagai MP3 lagi selain dari untuk membaca Al-Quran.. Canggihkan teknologi sekarang kan (",).. Kalau korang belum pernah tengok atau nak tau macam mana Al-Quran Digital Read Pen ni berfungsi meh kita sama-sama tengok video ni..


Daripada web page yang aku baca tu produk ini berharga RM290 (harga selepas diskaun taw).. Harga sebenar produk ni ialah RM327.. So kalau ada sesiapa yang berminat nak dapatkannya kenalah cepat sebelum harga diskaun tu habis.. Korang boleh tengok kat link ni kalau nak tau maklumat lanjut pasal produk, kelebihannya atau nak buat tempahan.. Klik je SINI..

Banyak lagi yang korang boleh tahu kalau korang sendiri melawat web page melalui link yang aku bagi tu.. Nak cerita lebih-lebih tak syok pulak sebab produk ni bukan aku punya.. Aku just share maklumat  yang aku dapat dengan doa semoga aku mendapat pahala dengan perkongsian bahan yang sangat berfaedah ni.. So pada mereka-mereka yang berminat tu bolehlah terus klik kat website yang aku sertakan tadi ataupun klik kat SINI.. Klik je bukan nak kena bangun pun hehehehe..

Ok lah semoga kita sama-sama mendapat manfaat daripada perkongsian ini dan sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya daripada kelemahan dan kekurangan diri aku sendiri.. Wasalam...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan