Sabtu, 14 Januari 2012

GO..GO..GENTING..

Sekali dah pegi pasti nak pegi lagi hahaha tu la yang boleh aku ibaratkan bila berpeluang jalan-jalan kat Genting Highland ni.. Memula pegi tu survey dulu almaklumlah bukannya tau apa-apa sebab dulu-dulu tak berpeluang nak pegi.. Bila dah keja ni barula ada kesempatan skit.. Tu pon bukannya bermalam kat sana cuma pegi balik hari je..



Setakat ni dah 3 kali aku jalan-jalan kat sana.. Kali yang pertama dan kedua tu aku drive sendiri sampai atas.. Fuhhhh mencabar gak jalan dia.. Kalau keta condition dia tak berapa bagus baik jangan drive sendiri.. Cuma kali yang ketiga tu aku rasa nak try naik kereta kabel pulak lah.. Kalau orang tanya kira berpengalaman la jugak naik kereta kabel naik ke genting huhuhu..

Hah nampak tak cable car kat belakang aku tu.. bukti tu k hehehe
Aku pegi naik atas tu takdela pegi sorang-sorang.. mana best beb kenala pegi bedua baru nampak cam honeymoon skit hahaha jangan jeles..

Haha take a look who with me..(",)
Asik sembang je jom lah kita layan gambar2 je k.. Sebab orang-orang kata dengan tengok gambar je pon dah boleh menceritakan segalanya.. Betol tak.. (bukan orang lain je kata..aku pon kata camtu gak hehehe).. Jom layan...

Tiga kali naik genting baru skali berpeluang naik menatang ni.. asik penuh orang je.. tak pon bila sampai turn times out plak..hishh

Naik Pirate Ship.. Orang lain sibuk menjerit kitaorang selenga jek.. camtakde perasaan hahahaha
Genting... Piss Yoooo
Comelnya... Alah mamat kat belakang tu merosak gambar betol la...
Snow World.. Grrrr Sejuk...
Cam kat Eskimo kan hehehe perasan..
Kami berdua makan ni je.. Tapi MasyAllah mahal...
Hanya mampu ambik gambar latar belakang First World je.. Nak menginap blom berpeluang lagi hehehe..
Amenda yang aku buat tu???
Aku bukan nak terjun lah.. ambik gambar je masa dalam cable car tu...

Nasi campur mahal... layan McD lah hehehehe

Saje posing... 

Rasanya cukup dah kot gambar-gambar tu... Mana bleh tunjuk banyak-banyak pecah ar nanti rahsia aku hahaha.. Sampai jumpa lagi... GENTING.... PISSSSSS YOOOOO!!!!!!....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan